Monday, March 28, 2011

#6 : i s n i n

Assalamualaikum

ahha~ berjumpa lagi kite di sesi forum perdana kali ini~ mudah2 anda dah mandi dan kentut dgn sopan~ :)

so kali ini. hari isnin. aku ponteng keje lagi~ haha~ aku da malas kerja da sbb tu aku ponteng! yeayyyyyyyyyy~ rabu ni start keje baru sebagai pen***i. hehhe dirahsiakan bagi tidak menyinggung mana2 pihak ketiga atau ke empat~ :P

Hari Isnin adalah hari bagi org2 cina pegi buat IC agknya~ haha~ aku terpacaknya di JPN pkul 10.23pagi. wah~ pagi aku bangun arini~ sblum pegi JPN sempat lagi aku pegi sarapan dgn encik eh ehh~ HAJI Telor dekat restoran kampong tgh~ haha~

nak tgk cine hongkong? hehehhe~ itu la yg dikata oleh Haji Telor.


amcam? ade gaye cine hongkong ke penjenayah yg di kehendaki di balai2 berdekatan dgn anda? laporkan segera sekiranya terjumpa mamat ini~ hahhahah~ :D

ok~ sekarang aku nk pegi masak nasik~ so nti aku smbong hapdet balik lah~ chow~ salam~ :)

0 comments:

 
All right reserve. All Wrong Release.