Monday, March 7, 2011

D i a

Assalamualaikum wbt. Wah wah da mcm forum perdana plak. Haha ini kali ke tiga aku posting kat blog cokia aku nih. Haha ade ape hal (dia ajar aku) dgn blog.

Harini.. Wahhh aku bgun awl gile. Pkol 7:32 pagi lgi aku da bgn.. Bgn je trus amek ipong aku yg sdg bergelimpangan kat tepi tilam. Pegang je. Trus la cek notification aku. Mcm biase la. Akan di penuhi dgn notify dr Foursquare. Yg di check in oleh nazril. Pah cerohh dia check in. Stiap 10minit ko check in. Tak penat ke? Taw la mayor satu bandor. Tp kasi rilek la. Ok2 jgn nk marah sgt! Haha pkol 7;45 pgi je. Aku buzz si dia. Then dia rply "heee". aku pn trus tersenyum. Haha harini dia ckp dia masak cucur udang utk aku! Wahh geleponyor aku nk makan cucur udang. Hahaha lantakk la mandi ke tak. Bkn senang ade org msk utk aku. Hahaha gosok je gigi trus brangkat g umah dia.Then dia bagi la satu tupperware penuh berisi cucur badak~ ehh cucur udang~ Aku bwk dia g umah aku! Hahaha mule aaa bjeruk abis ketiak dia. Nebes tak pasal jmpe mak aku. Hahaha pdhl da bepeluh mse dok dlm kete kancil akak aku yg tak brape ade air cond dia. Haha kesian muncet sye! Xpe ntk bukak ekong kaw kaw ekk! Errrkkk nk berak la! Nti la aku smbung cite yek ;) chiaoww! Salam.

Location:;)

0 comments:

 
All right reserve. All Wrong Release.